18 lip 2015

TAG - "20 przypadkowych pytan o mnie"

Cześć wszystkim!
Dopiero w sumie zauważyłam, że mija już trzeci tydzień wakacji i dużymi krokami kończy
się ten miesiąc. Siedzę tak sobie i zastanawiam się o czym zrobić dzisiejszy post...

Gdy zaczynałam tworzyć bloga miałam milion pomysłów na posty, a teraz one wszystkie gdzieś zanikły... chyba muszę zacząć je spisywać. :D Uznałam, że dobrym pomysłem byłoby jakbyście może mnie trochę poznali, bo w końcu stworzyłam tego bloga kilka dni temu i zbyt wiele jeszcze o mnie nie wiecie.

Dlatego dzisiaj mam dla was TAG - "20 przypadkowych pytań o mnie".  
Pytania są z internetu, po części skopiowane z Tagów na innych blogach.
Miłego czytania! :)



1. Jaki masz kolor oczu?
Do końca sama nie wiem, zielono - piwne(?) 
2. Czy kolekcjonujesz coś?
Kiedyś kolekcjonowałam kapsle od Tymbarka i plakaty, miałam ich mnóstwo. :D
3. Masz jakieś zainteresowania, hobby?
Tak, przede wszystkim fotografia, kocham robić zdjęcia oraz sama do nich pozować...
Tak naprawdę to interesuję się wszystkim co mi wpadnie w oko. :D
4. Ulubiona piosenka?
Breaking Benjamin - Dance With The Devil
5. Masz rodzeństwo?
Mam trzyletniego brata Nikodema. 
6. Jaki masz znak zodiaku?
Byk
7. Masz chłopaka?
Nie
8. Jakiej muzyki słuchasz? 
Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho, jednak od jakiegoś czasu zakochałam się w muzyce rock`owej.
9. Twój ulubiony zespół?
Imagine Dragons, Red - głownie zespoły rock`owe. :)
10. Ulubiony cytat?
Everyone is on its way... - Każdy jest na swój sposób... 
11. Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie uwielbiam położyć się w cichym miejscu, posłuchać muzyki... ale muszę się wam przyznać, że lubię obejrzeć sobie czasami kilka odcinków jakiegoś anime. ;D
12. Ulubiony kolor?
Czarny, biały i szary. :)
13. Czy zwracasz uwagę na wygląd u innej osoby?
Oczywiście, że tak. Każdy zwraca. To przecież właśnie wygląd przyciąga nas pierwszy do drugiego człowieka, dopiero później go poznajemy, jego charakter i dowiadujemy się czy warto się z nim zadawać.
14. Czy masz jakieś fobie?
Oj tak, jest ich kilka. Jedną z nich są horrory, po obejrzeniu ich zawsze mam wrażenie, że ktoś za mną stoi albo że coś mi wyjdzie z szafy. Boję się też niektórych owadów, a szczególnie biedronek. :D
15. Czy jesteś od czegoś uzależniona?
Tak, kocham lwy i tygrysy, najchętniej to chciałabym mieć jednego w domu. :D
16. Jaki jest twój wymarzony zawód?
Marzę aby mój zawód był związany ze zwierzętami. Zawsze chciałam zostać weterynarzem, ale niestety to nigdy nie będzie zrealizowane, ponieważ nienawidzę widoku cierpiących zwierząt, dlatego też gdybym na przykład miała operować jakiegoś biednego psa to nie dałabym rady, bo od razu zaczęłabym płakać... :(
17. Miejsce, które chcesz w przyszłości odwiedzić?
Przede wszystkim cała Azja, a szczególnie Japonia, ale też Stany Zjednoczone.
18. Twój ulubiony sklep odzieżowy?
Od jakiegoś czasu H&M, ale też Sinsay, Cropp i House.
19. Coś, czego Ci obecnie brakuje?
Spokój, cisza - tych dwóch rzeczy chyba najbardziej. Nie przepadam za spotkaniami z przyjaciółmi, wolę samotność. Jestem osobą, która lubi zamknąć się w czterech ścianach, założyć słuchawki i słuchać muzyki rozmyślając o wszystkim i o niczym...
20. Skąd pomysł na bloga?
Sama nie wiem... zawsze ciekawiło mnie jak to jest go prowadzić, dlatego też chciałam spróbować i szczerze mówiąc nie żałuję. :)


No i to na tyle... :D Zapraszam do komentowania i obserwowania!

11 komentarzy:

  1. Świetny tag :)
    Obserwujemy
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA :) Więcej informacji tutaj: http://loveitmartha.blogspot.com/ zostaniesz członkem? :) jak odpowiesz na pytania daj mi znać w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA :) Więcej informacji tutaj: http://loveitmartha.blogspot.com/ zostaniesz członkem? :) jak odpowiesz na pytania daj mi znać w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi, można wiele się o Tobie dowiedzieć

    acia, http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA =)
    Więcej informacji tutaj: http://olciaklove13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie czytać tagi, można się dowiedzieć czegoś o tobie :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej?(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie najbardziej lubię Sinsay!

    Zapraszam na konkurs!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pytania i przemyslane odpowiedzi, super! Mega ciekawe :) milych wakacji!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń